Fii bun si ajuta!

miercuri, 19 decembrie 2007

baloane, baloane, sticle si borcane

Toata lumea vorbeste despre reciclare si practic reciclarea este asociata de foarte multa lume cu reciclarea hartiei. De ce nu se vorbeste si de reciclarea altor resurse. Uite de exemplu eu cand eram mica reciclam sticle si borcane de sticla, nu pentru ca as fi fost vreo activista de mediu la varsta respectiva, ci pentru ca toti banii imi ramaneau mie sa-mi cumpar bomboane. Totusi, mi s-a format asa o deprindere si nu arunc niciodata borcanele de sticla, ci le strang frumos. De cele mai multe ori nu am ce face cu ele, ca nu poate nici matusi-mea de la Slatina sa faca atatea dulceturi si zacusti cate borcane ii duc eu, asa ca intreb si eu intr-o doara: mai exista centre de reciclare pentru sticle si borcane?!

Niciun comentariu: